24 Mart 2015 Salı

GİTTİM ŞAŞTIM GELDİM

İlerleyen haftalarda geziyi iyice sindirdikten sonra paylaşacağım detayları elbette ama merak edenler için kısa bir özet geçmekte fayda var.
 
Arjantin ve Şili'nin bazı bölümlerini kapsayan gezi başkent Buenos Aires'te başladı. Buraya dair birkaç kelimeyle ne söylenebilir? Etleri nefis, caddeler geniş, asayiş berkemal değil, şehirde ruh eksik. Buenos Aires'ten Patagonya'ya geçince seyahat daha anlamlı hale geldi. Rüyada gibi geçen Patagonya günlerinin ardından yine ısınamadığım Santiago'da final yaptım.
 
Belki latin, hispanik, koloniyal ortak paydalarından olsa gerek, her iki başkentte de Havana havası aradı gözlerim, ruhum. Ancak şimdi anlıyorum ki Havana'daki ışık ve can etnisite ile alakalı değil. O yüzden bu şehirleri ziyarete gidenleri beklentilerini yüksek tutmamaları konusunda uyarmam gerek.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder